Monday, 6 April 2015

APRIL ESSENTIALS

MONKI sunglasses, CUTRIN dry-shampoo, TANGLE TEEZER hairbrush

Jo viime lokakuussa lanseerattiin uusi Tangle Teezer, joka on tarkoitettu erityisesti hiusten föönaamiseen. Sain testiin kyseisen Blow-Styling -muotoiluharjan ja olen ihan myyty! Harja nopeuttaa hiusten kuivaamista ja antaa hiuksille ennennäkemätöntä kiiltoa. Olin aiemmin käyttänyt vain Tangle Teezer Original -harjaa, joka on varmasti monelle tuttu ja myöskin hyvä tuote. Nyt olen kuitenkin innostunut tästä! Se sopii mielestäni erityisen hyvin käteen ja pitkätkin hiukset on nopea harjata tällä läpi. Tangle Teezer ei kyllä tuota pettymystä, lopputuloskin on ammattimainen! 

Pakko on myöskin suositella Cutrinin dry-shampoota. Kyseinen tuote on aivan erinomainen! Elämäni muuttui kertaheitolla, kun kokeilin tätä. En tiedä, miten ennen olin pärjännyt ilman kuivashampoota? Jos siis et ole kokeillut, niin nyt rohkaisen kipittämään läheiseen kampaamoon ja nappaamaan tämän tuotteen hyllystä. Saa hiukset näyttämään puhtailta ja pelastaa kaikki tukkakriisit! 

4 comments:

  1. Mulla taitaa olla vähän liian pitkä tukka tälle harjalle, koska en saa sitä toimimaan :D ps! Oli ihana nähdä ja nähdään viimeistään Wellness-päivässä. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, se on mahdollista :D Ehkä sun pitää hankkia uus hiustyyli! Miten ois polkka ;D ? Niin oli!! En malta odottaa, nähdään siellä! :)

      Delete