Tuesday, 26 August 2014

AUTUMN

KIMONO COAT AND TROUSERS: H&M, POLO SHIRT: PRIMARK, SHOES: VINTAGE
Heips ihanat! Palasin mun pieneltä blogitauolta uuden tukan kanssa. Viimeksi, kun tänne kirjoitin olin harmaa. Nyt olen punertavan brune. Mitä pidätte? Mulla on taas ollut hirmusti tekemistä ja kaikkea jännää on tapahtunut. Koulu alkoi ja syksy tuli. Sataa vettä, mutta mä vaan tallaan korkokengissä. Pitäisi opiskella, mutta kaikki kivemmat projektit vie mut mennessään. Oon nähnyt ihania tuttuja ja saanut uusia ystäviä. Blogikin täytti vuosia. Tästä on hyvä jatkaa, mutta ennen sitä vaihdan vedenpitäviin kenkiin ;-) !

4 comments:

  1. oot kaunis! ihanat uudet hiukset :)

    ReplyDelete
  2. Oi miten ihana tyyli sulla on! Todella inspiroiva ♥
    Ja hiukset on myös upean väriset! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ääk! Kiitos tosi paljon Annaliina. Mäkin rakastan sun tyyliä :) <3!

      Delete