Saturday, 3 May 2014

PIKKUSUOMU

PIKKUSUOMU

030514


DRESS: MARIMEKKO, SHOES: & OTHER STORIES
Oon ihan rakastunut Marimekkoon ja tähän mekkoon, jonka löysin kirpputorilta. Tämä asu mulla oli päällä vappuna ja myöskin eilen. Pikkusuomuksi kutsuttu Annika Rimalan suunnittelema printti on lähtöisin 60-luvulta. Tykkään mekon pelkistetystä mallista ja kauniista väristä. Löytyykö jonkun muun vaatekaapista samaa kuosia?

Tänään kannattaa muuten avata telkkari klo 21:03. Yle Teemalta tulee Twiggy-dokumentti! Kyseinen henkilö on ollut mulle jonkinlainen esikuva, ihailun kohde tai vastaava, joten itse olen ainakin ihan innoissani. Mulla on muuten viime kesältä Twiggy-tyylisiä kuvia, joita voisin julkaista täälläkin jossain vaiheessa. Kivaa loppuiltaa!

4 comments:

  1. Lovely Outfit,
    like the touch of color on your nails :)

    Greetings back ♥
    Take care,

    Minh
    www.goldtogreen.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much dear Minh♥! Have a great day:-)!

      Delete