Tuesday, 31 December 2013

KIMONOTAKKI

POLO SHIRT: PRIMARK, KIMONO COAT: H&M, JEANS: CUBUS, SHOES: VINTAGE
Mä niin rakastan tätä uutta kimonotakkia, jonka löysin H&M:n alennustangosta jokin aika sitten! Takin leikkaus, materiaali ja väri miellyttävät kaikki silmääni. Musta on tullut tarkempi shoppailija. Kyllä niitä vikaostoksiakin olen tehnyt, mutta nykyään vähemmän. Ehkä mun tyyli alkaa vihdoinkin olemaan sellainen, millainen haluan sen oikeasti olevan. Enpä tiedä, mutta ainakin se olisi hyvä päätös vuodelle.

Joulu meni, uusivuosi tulee. Toivottavasti teillä on ollut yhtä hyvät vapaapäivät, mitä mulla on ollut. Onko teillä jotain toiveita tai lupauksia ensivuodelle? Mä palaan niihin myöhemmin, tosin yhden toiveen voisin esittää jo etukäteen: paremmat kuvausolosuhteet olisi kivat, odotan kevättä;)! 

No comments:

Post a Comment