Tuesday, 1 October 2013

FIILISTELYÄ


POOLOPAITA: 2ND HAND
SININEN PITKÄHIHAINEN: BIK BOK
TAKKI: PRIMARK 
HAME: GINA TRICOT
Mulla on ollut tänään vähän tämmöinen fiilistely päivä. Oon tosi innoissani, sillä viikon päästä tähän aikaan hengaan todennäköisesti jossain päin Espanjaa, espanjalaisten ystävieni kanssa. Espanjasta unelmoimisen lisäksi oon kuunnellut hyvää musiikkia ja nyt yritän paneutua verenkierron salaperäiseen maailmaan, toivoen että jotain jäisi mieleen. Ehkäpä johonkin aivolohkoon. Teekuppini tyhjeni justiinsa ja lähden täyttämään sen, hyvää illan jatkoa! 

(Hyvä fiilistely biisi!)

8 comments:

  1. great post!let’s follow each other on gfc&bloglovin?
    flw me and tell where u’ve followed me!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much and of course:)!

      Delete
  2. Replies
    1. Kiitos Hanna! Toi on ollut ihan mun lemppari hame siitä lähtien, kun ostin sen. Paljon olen käyttänyt:)!

      Delete
  3. ompa upea asu ! oot tosi kuvauksellinen.

    ReplyDelete