Saturday, 13 July 2013

HAIR BIBLE

Olen nykyään hopean blondi (kuva yllä vasemmalla). Tässä tulee vihdoin postaus hius-projektista, jossa olin/olen mukana ja joka on syy tähän uuteen hiustyyliin ja väriin. Pääsin tosiaan mukaan tekemään Mariela Sarkiman uutta kirjaa, Hair Bibleä. Mariela on jo aikaisemmin julkaissut Make Up Bible-nimisen teoksen ja nyt on siis syntymässä hiuskirja. Yllä oikealla ja tämän tekstin alla näette pari kuvaa, jotka nappasin kuvauspäivänä puhelimella.
Meitä hiusmalleja paikalla oli seitsemän ja sen lisäksi mukana oli tietty Mariela, kampaajat ja meikkaajat, sekä valokuvaaja. Koko tiimi oli aivan mahtava ja kaikki olivat todella mukavia. Meistä otettiin ennen ja jälkeen kuvat ja jokaiselle tehtiin todella luonnollinen meikki, sekä viimeisiin kuviin vielä vähän erilainen meikki ja kampaus. Kuvien yhteydessä meistä otettiin myös videota, mitä oli myöskin kovin hauska tehdä.
Kuvauspäivä meni todella nopeasti ja kaikilla oli kivaa. Saimme jokainen mukaan vielä Cutrin-merkkisiä hiustuotteita (yllä), jotta uusi tukka tulee jatkossakin pysymään kuosissa. Odotan innolla, että kirja julkaistaan! Käykää Mariela Sarkima Beauty-sivulla, niin voitte vilkuilla lisää Hair Bible in making-matskua. 

Tähän loppuun voisin vielä todeta, että tykkään todella paljon uudesta tukastani. Minulla on jo pitkään ollut kerroksittain leikatut hiukset, mutta nyt ne ovat tasamittaiset. Ihme kyllä se muuttaa ilmettä tosi paljon. Nykyään hiukseni näyttävät niin paljon paksummiltakin! Suosittelen kyllä kokeilemaan tasamittaista tukkaa, jos haluaa vaihtelua helposti. Tämmöistä olen siis tässä touhuillut ja uskon, että mun hiusten laitto ei tähän loppunut. Pikemminkin vasta alkaa!

8 comments:

  1. Ää säpäs olet nyt kaikessa jännässä mukana! Noi hiukset on kyl tosi kivat, halusin itekkin joskus hopeiset hiukset, mut enää ne tuntuis vähän liian extremeiltä mulle, mutta sulle kyllä sopii! :>

    P.S
    Postasin muute mun blogiin tällee viivellä niit sun ottamii kukkakuvia! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, oon kyllä tässä kesällä tehnyt vaikka mitä:D! Teiän pitää muuten tulla sitten joku päivä Porvooseen;)! Kiitti kovasti<3!

      Joo! Hyvä:)! Mäkin laitan niitä joku päivä, sitten kun kerkeän:D.

      Delete
  2. this nude makeup is just on the right scent!!!
    you look super chic and stunning!

    <33
    http://fashionandfcuker.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, thank you so, so much<33!

      Delete
  3. Eivitsi oot tosi kaunis kunnon keijukainen!
    Käy kurkkaamassa meidän uusi blogi (:
    thosedizzydays.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Kävin kurkkimassa, ootte muuten tekin älyttömän ihania kumpikin:)<3!

      Delete
  4. Yleensä inhoon tota väriä, mutta sulle se sopii ihan hullun hyvin:) vau!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vihii, kiitos paljon:)! Mullakin oli itse asiassa vähän epäilyksiä alkuun, mutta loppujen lopuksi toi on aikas kiva.

      Delete