Sunday, 16 June 2013

SUNDAY FAVOURITES

 Tässäpä näette minun tämän sunnuntain lempparit. Gina Tricotin Beauty Lips-huulipuna (sävy: 09, stardust) ja H&M:n Matte Top Coat-päällyslakka. Tämän huulipunan ostinkin jo keväällä, koska kaipasin silloin violettia väriä. Olisin toivonut tältä vähän enemmän peittävyyttä, mutta ihan kivasti toimii näinkin ilman liian vahvaa vaikutelmaa, joka asun piristäjänä. H&M:n mattapäällyslakkaa olenkin jo pidemmän aikaa halunnut kokeilla ja tämä osoittautui mukavaksi hankinnaksi. Millaisia kokemuksia teillä on näistä tuotteista?
 
Here are my sunday favourites. Beauty Lips-lipstick (tone: 09, stardust) from Gina Tricot and Matte Top Coat-nail polish from H&M. I bought this lipstick last spring, because I needed purple colour. I would have hoped more pigment, but this works pretty ok without too strong look, cheering every outfit. I have always wanted to try Matte Top Coat and this one from H&M was a great purchase. What kind of opinions do you have from these products?

3 comments:

  1. HM:n ja Ginan kynsilakat ja huulipunat/kiillot on mun mielestä tosi jees kaikki :) Mua oikein välillä ihmetyttää miten aika monet haukkuu hm/ginan laatua esim kosmetiikan suhteen kun mun mielestä niissä on tosi hyvä hinta-laatusuhde:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajattelin just kysästä et onko noi huulipunat hyviä ginassa :D vähän arveluttaa et onko ne semmoset jotka kuivattaa huulet eikä tasotu kunnolla :P

      http://lisamarias.blogspot.fi

      Delete
    2. Joo, oon ihan samaa mieltä Elinan kanssa. Hinta-laatusuhde on kyllä kohdallaan:D! Tää on tosiaan Lisa mun ensimmäinen huulipuna, minkä oon koskaan ginasta ostanut ja itse asiassa tämä on ollut mielestäni jopa huulirasva-tyyppinen, ei kuivata;D! Kannattaa kokeilla, mukavan kevyt puna:).

      Delete