Monday, 1 April 2013

ON THE ICE

Shirt: Fashion Bloggers' Flea market (White Trash Disease), Velvet trousers: DIY, Shoes: Friend's old
Hei ja hyvää pääsiäistä (kai sitä vielä ehtii toivottamaan, vaikka loma loppuukin jo huomenna)! Tälläistä mulla on nyt joka tapauksessa ollut päällä tässä pääsiäisen aikaan. Noita housuja olen pitänyt taas vaihteeksi aika paljon. Ne on niin mukavat, istuvat päällä ja jopa lämpöiset, joten ne sopii tähän vuoden aikaan aika hirmu hyvin. Tuo pusero onkin sitten uusin hankintani. Ostin sen siis sieltä muotibloggaajien kirpputorilta, Natalta. Oon hirmu tyytyväinen, että otin sen. Se on niin mun tyylinen, vaikka aluksi vähän jopa epäilinkin. Itse asiassa se on tällä hetkelle mun lemppari paita!
 
Hi and happy Easter (even though my holiday ends tomorrow)! Anyway this is what I wore yesterday. I have used those trousers pretty much in these days. They are so comfy, they fit well and they are also warm, so they are perfect for this season. That shirt is my newest purchase. I bought it from Nata, from fashion bloggers' flea market. I am really happy, that I took it. It is so my style, even though I was a bit mistrustful at first. In fact, it is my favourite shirt right now!

10 comments:

  1. Replies
    1. Kiitos:)! Oon samaa mieltä, se on superkiva:D<3!

      Delete
  2. Oiiii, toi paita on upea!

    ReplyDelete
  3. toi paita on ihan täydellinen! :-)

    ReplyDelete
  4. Wow your shirt is amazing!
    Im totally in love with this look!

    ReplyDelete
  5. Hello
    Beautiful pics!

    Good day...

    ( http://myblogmode.com )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello and thank you so much:)!

      Delete