Monday, 25 February 2013

KALLIO

Aamulla kun olin menossa valokuvauksen tunnille oli aivan sairaan ihana sää ja kauniit valaistukset. Oli pakko napata pari kuvaa. Ehkä se kevätkin on kohta tulossa, kun lumetkin sulaa?
 
This morning, when I was going to the photographing lesson was really beautiful weather and I took these two photos. Maybe the spring is coming soon, because the snow is melting?
Ostin tämän huulipunan eilen. Näin kyseisen tuotteen uusimassa Elle-lehdessä ja mielestäni se näytti siinä täydelliseltä. Olen muutenkin etsinyt jotain vähän tummempaa väriä ja vihdoin sain sen ja vielä alennuksesta. Tämä on siis Rimmel London merkkinen ja sävyltään Lasting Finish By Kate Lipstick/Rossetto (107). Onko kenelläkään kokemuksia Rimmelin tuotteista?
 
I bought this lipstick yesterday. I saw this product on the newest Elle-magazine and there it looked perfect. I have been searching more darker shade and finally I got it! This is Rimmel London lipstick and the colour is Lasting Finish By Kate Lipstick/Rossetto (107). Have you tried Rimmel's products?

8 comments:

  1. Hienoja kuvia! :)

    Mä oon vaan käyttänyt Rimmelin puuteria, mutta muista ei taida olla kokemusta. Tota Kate-huulipunaa on ainakin jossain kehuttu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos:)!

      Okei! Kiva kuulla, että siitä on muuallakin ollut kehuja. Itse kokeilin tuota tänään ja ainakin ensimmäisen kerran jälkeen vaikutti hyvältä:).

      Delete
  2. Ah, kevät sais kyllä tosiaankin jo tulla! Mulla on Rimmelin poskipuna, josta oon kyllä tykännyt. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No niinpä, olen samaa mieltä:D! Jee, ilmeisesti ne poskipunat on sitten hyviä kun edellinenkin kommentoija sanoi omistavansa yhden:).

      Delete
  3. Ihania kuvia, kyllä se kevät pian tulee! :)

    ReplyDelete